Administrowanie nieruchomością
- pomoc przy przejęciu dokumentacji technicznej i administracyjnej nieruchomości,
- uzyskanie NIP i REGON dla nowo powstałych Wspólnot Mieszkaniowych,
- otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali i ich użytkowników,
- zapewnienie bieżącej, nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej nieruchomości poprzez wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie warunków zawieranych umów i kontrolę ich wykonania,
- możliwość wysyłania do właścicieli krótkich komunikatów SMS w sprawach bieżących wspólnoty (informacja o przeglądzie, zebraniu rocznym, inne),
- udzielanie każdemu z właścicieli lokali, na każde jego życzenie (w umówionym terminie), wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o rozliczeniach w zakresie dotyczącym indywidualnych lokali,
- kontrola nad utrzymaniem czystości części wspólnej nieruchomości oraz terenu wokół budynku,
- organizowanie zebrań wspólnoty mieszkaniowej w tym przygotowanie stosownych uchwał, planów gospodarczych, sprawozdań,
- cotygodniowy przegląd nieruchomości i powiadomienie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej o stwierdzonych problemach,
- realizacja uchwał Wspólnoty dotyczących m.in. regulacji stanów prawnych, sposobów wykorzystywania nieruchomości wspólnej wynajmowanie, zgodnie z uchwałami Wspólnoty, pomieszczeń w nieruchomości wspólnej, o ile na ten cel były przeznaczone, itp.,
- wykonywanie czynności zleconych przez Zarząd Wspólnoty związanych z zebraniami właścicieli lokali, (zawiadamianiem o zebraniach, powiadamianiem właścicieli o treści uchwał podjętych w trybie indywidualnego zbierania głosów),
- przechowywanie oraz prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego,
- zapewnienie prawidłowego użytkowania budynku i lokali,
- organizowanie konkursów na roboty i usługi budowlane,
- zapewnienie zabezpieczania awarii oraz usuwania ich skutków,