Administrowanie nieruchomością

  • pomoc przy przejęciu dokumentacji technicznej i administracyjnej nieruchomości,
  • uzyskanie NIP i REGON dla nowo powstałych Wspólnot Mieszkaniowych,
  • otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali i ich użytkowników,
  • zapewnienie bieżącej, nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej nieruchomości poprzez wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie warunków zawieranych umów i kontrolę ich wykonania,
  • możliwość wysyłania do właścicieli krótkich komunikatów SMS w sprawach bieżących wspólnoty (informacja o przeglądzie, zebraniu rocznym, inne),
  • udzielanie każdemu z właścicieli lokali, na każde jego życzenie (w umówionym terminie), wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o rozliczeniach w zakresie dotyczącym indywidualnych lokali,
  • kontrola nad utrzymaniem czystości części wspólnej nieruchomości oraz terenu wokół budynku,
  • organizowanie zebrań wspólnoty mieszkaniowej w tym przygotowanie stosownych uchwał, planów gospodarczych, sprawozdań,
  • cotygodniowy przegląd nieruchomości i powiadomienie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej o stwierdzonych problemach,
  • realizacja uchwał Wspólnoty dotyczących m.in. regulacji stanów prawnych, sposobów wykorzystywania nieruchomości wspólnej wynajmowanie, zgodnie z uchwałami Wspólnoty, pomieszczeń w nieruchomości wspólnej, o ile na ten cel były przeznaczone, itp.,
  • wykonywanie czynności zleconych przez Zarząd Wspólnoty związanych z zebraniami właścicieli lokali, (zawiadamianiem o zebraniach, powiadamianiem właścicieli o treści uchwał podjętych w trybie indywidualnego zbierania głosów),
  • przechowywanie oraz prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego,
  • zapewnienie prawidłowego użytkowania budynku i lokali,
  • organizowanie konkursów na roboty i usługi budowlane,
  • zapewnienie zabezpieczania awarii oraz usuwania ich skutków,